
Doman a Triest la firme dal acuardi jenfri lis istituzions che a inmanearan l’event
Al vignarà firmât doman, martars ai 2 di Setembar, il statût da la Associazion temporanie che e varà di inmaneâ “Europeada 2028”, il campionât european di balon da lis minorancis linguistichis.
Aes 10.30 a buinore, inte sale multimediâl dal Palaç de Regjon a Triest te Place da l’Unitât d’Italie, in presince dal assessôr regjonâl aes autonomiis locâls Pierpaolo Roberti, i rapresentants des cinc istituzions che a rapresentin lis minorancis furlane e slovene a firmaran l’acuardi: la Confederazion des Organizazions Slovenis, la Union Culturâl Economiche Slovene e la Union des associazions sportivis slovenis in Italie pe minorance slovene e la Societât Filologjiche Furlane adun cu la Associazion Sportive Furlane pe comunitât lenghistiche furlane.
Il campionât european di balon da lis minorancis e je une manifestazion promovude dal FUEN, la Union Federâl da lis minorancis europeanis; la prossime edizion, tal 2028, si davuelzarà propit tal Friûl-Vignesie Julie, jenfri la fin dal mês di Jugn e il principi di Lui.
L’acuardi tra lis istituzions furlanis e slovenis al è duncje l’at formâl di costituzion da la associazion che e varà di inmaneâ l’event, li che a parteciparan scuadris masculinis e femininis di dute Europe.
——————-
Europeada 2028 al calcio d’inizio
Domani a Trieste la firma dell’accordo tra le istituzioni che organizzeranno l’evento
Sarà sottoscritto domani (martedì 2 settembre) alle ore 10.30 lo statuto della Associazione temporanea di scopo che organizzerà Europeada 2028, il campionato europeo di calcio delle minoranze linguistiche.
Alle ore 10.30, nella sala multimediale del Palazzo della Regione a Trieste in Piazza Unità d’Italia alla presenza dell’assessore regionale alle autonomie locali Pierpaolo Roberti, i rappresentanti delle cinque istituzioni che rappresentano le minoranze friulana e slovena, sigleranno l’accordo: la Confederazione Organizzazioni Slovene, l’Unione Culturale Economica Slovena e l’Unione associazioni sportive slovene in Italia per la minoranza slovena e la Società Filologica Friulana e l’Associazion Sportive Furlane in rappresentanza della comunità linguistica friulana.
Il campionato europeo di calcio delle minoranze è una manifestazione promossa dal FUEN, l’Unione Federale delle minoranze europee, la prossima edizione, nel 2028, si svolgerà in Friuli Venezia Giulia, tra fine giugno e inizio luglio.
L’accordo tra le istituzioni friulane e slovene sancisce quindi l’atto formale di costituzione del soggetto che andrà ad organizzare l’evento a cui parteciperanno squadre, maschili e femminili, provenienti da tutto il continente europeo.